Nou vrij simpel. Je SD kaart in jouw laptop/pc doen en ergens, in een of een andere mapje al je muziek opslaan daarna vanuit dat mapje laat ga.je je muzierk branden.op een CD. Op een CD heb je de ruimte van 700 mb dus het pas best wel veel muzoek bestanden dr op.

Toegevoegd na 2 minuten:
Excusses voor typfoutjes. Tis wel lastig als je via je tel hier een antwoord moet geeft. :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sluit de telefoon met een usb-kabeltje aan op je pc. Ga op je pc (via Start > Computer) naar de bestanden die op het toestel staan en sleep of kopieer de muziekbestanden naar een map op je pc. Vervolgens kun je de map op je pc openen en de muziekbestanden (b.v. met Windows Media Player) op een cd branden.
11 jaar geleden
Als het mp3 of Wav bestanden zijn dan de kun je die bestanden vanaf je computer branden met een brandprogramma zoals Nero.