ik ben op zoek naar een vrij simpele PC met windows 7, waar kan ik die kopen?

mijn opa heeft een nieuwe pc nodig maar hij is wat oud dus het is moeilijk om uit te leggen hoe Windows 8 werkt daarom ben ik opzoek naar een desktop met Windows 7.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Bij elke pc-outlet zijn die te koop. Of je kan op Marktplaats gaan kijken:

http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/desktop-pc-s/m633185075-uitverkoop-lenovo-core2-duo-4gb-garantie-windows-7.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/z.html?query=windows+7&categoryId=328&postcode=3037VS&distance=0&searchOnTitleAndDescription=true
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Kringloop!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een low-budget systeem die naar behoren werkt gekocht bij computerstunt te Haarlem. Die kopen alles bulk in, waardoor prijzen laag blijven. Naast systemen doen zij ook nieuwe versies van windows (inc. windwos7) leveren en desnoods mee installeren.

Kijk dus even op de website van computerstunt onder het kopje Systemen, en onder het kopje Software.

Elke maand hebben ze trouwens een andere actie.

Ik heb er eerder succesvol onderdelen en systeem gekocht. Je kan het op laten sturen of zelf afhalen.