Mijn Samsung Galaxy S3 start niet meer op, hoe moet ik dit verhelpen?!

Vanavond is opeens mijn Samsung Galaxy S3 uitgevallen. De eerste keer heb ik hem weer aan kunnen doen, en startte hij normaal op; niks aan de hand. Later viel hij echter wéér uit, zonder dat ik iets raars ofzo er mee deed! Nu krijg ik hem niet meer aan. Ik heb de batterij eruit gehaald en weer opnieuw erin gedaan, heb de aan/uit-knop, volumeknop en homebutton tegelijkertijd ingedrukt, meerdere keren de aan/uit-knop meer dan 10 sec ingedrukt, maar hij blijft op het zwarte scherm staan met het logo en het serienummer, wanneer ik hem dan helemaal uitdoe wordt het hele scherm zwart. Maar hij komt dus niet verder dan het zwarte scherm met de witte letters! Wat moet ik doen?!
Ik heb allemaal belangrijke nummers en contactpersonen erin staan, die ik niet kan achterhalen, dus wanneer ik die kwijt ben is dat echt een probleem voor mij...

Toegevoegd na 2 minuten:
De telefoon was overigens wel gewoon opgeladen (hij had nog zo'n 30 procent resterend). Nu heb ik 'm ook aan de oplader en staat er een batterij-icoontje met een soort zandlopertje, verder doet hij nog steeds helemaal niks en reageert hij nergens op.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
bamibal
11 jaar geleden
Heb je die contacten niet gewoon in je Google-account opgeslagen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik ben niet zo technisch, daar heb ik helaas niet aan gedacht.

Antwoorden (1)

Gezien de samsung galaxy S3 nog geen jaar uit is, val je nog in de garantietermijn. Ik zou dus zeggen: ga ermee naar de winkel en laat het fiksen. Het kan iets softwaretechnisch zijn, maar ook iets fysiek technisch. Maar omdat dit een geval is waar je niets aan kan doen, is dit een garantiegevalletje. Als je toestel verzekerd is, komt het helemaal goed en heb je helemaal weinig risico's.