Hoe weet je of een jonge je echt leuk vind? En hoe weet je of een jonge je maar gewoon 1 keer het bed in wil hebben en daarna niet meer.

Ik ben een meisje van 17 en ging een poosje erg veel met een jongen om. Ik heb naast hem geslapen, dat voelde echt fijn. Ik ben nog steeds maagd en heb dat ook niet aan hem weggegeven gelukkig. Want wat blijkt?; Ik zou naar hem toe komen maar had afgezegt met een reden wat er even niet toe doet. Hij vond het jammer maar kon het begrijpen. Vervolgens vroeg ik aan hem wanneer ik hem weer zag. Hij zij heel lief 'Komt wel goed schat, snel weer!' Daarna hem ik NIETS meer van hem gehoord. Ik had al het idee dat er iets niet goed zat dus heb mezelf voorgenomen te wachten tot hij contact zocht. Maar niets dus.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Heel goed van je!
Als een jongen je echt leuk vind, wacht hij net zo lang tot jij er aan toe bent..
Hij zal dus nooit zomaar zonder reden niks meer van zich laten horen als hij je niet echt leuk vind!
In dit geval vond hij je toch niet echt leuk blijkt dus wel...
Je hebt wel de juiste keuze gemaakt door niet gelijk met hem naar bed te gaan!!
Houden zo.. er zijn er niet zoveel die het waard zijn hoor;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk Sharona... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
rebecca
14 jaar geleden
+
Als je er achter wilt komen of een jongen je 'echt' leuk vind dan moet je het van zijn kant laten komen en niet te snel toehappen, laat m maar even een tijdje echt moeite voor je willen doen dan weet je dat hij je 'echt' leuk vindt, als hij gewoon bij je wilt zijn, leuke dingen doen, bios, uit eten etc en niet teveel push't om je in bed te krijgen dan is het oke, dan gaat het hem ook niet direct om 1 x seks..
Dan erbij het blijft moeilijk te zeggen, je hebt dit soort ervaringen nodig om mensen(mannen)kennis te krijgen, het zal je best eens overkomen en 1 tip NEE is NEE.. wees daar altijd duidelijk in, zodra je toelaat is het natuurlijk makkelijk voor een jongen, hij zegt het voort tegen zijn vrienden en hoppa die is makkelijk te krijgen.. zolang je zelf er niet achter staat niet doen.. liever de naam Bleu of preutse dan een afgelekte boterham! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het antwoord geef je eigelijk al zelf. Je merk toch dat die inderdaad niet leuk vind. Anders had die je echt graag willen zien en goed aangegeven wanneer dat zou zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed gehandeld .ze horen achter jouw aan te lopen en niet andersom.
als je iemand echt leuk vind merk je dat vanzelf wel ,of het wederzijds is moet je maar afwachten want ook dat merk je heus wel want zo te lezen ben je slim genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Ik hoop voor jouw dat jij het mooiste wat je hebt, kunt bewaren voor de jongen die het waard is.!

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik word erop gewezen dat ik geen antwoordt maar een opmerking heb gegeven en dat is terecht opgemerkt.

Dus het ontbrekende antwoordt volgt nu..

Dat kun je niet weten in een korte relatie en zeker niet na een avondje stappen. Daar is een langere kennismaking voor nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jongens zijn jagers en sex is een must voor de meesten.

Als jij snel met hem naar bed gaat ben jij een slet en hij een held bij z'n vrienden. De volgende dag weet de hele school wat jullie hebben gedaan in bed en hij zal er nog een hele lading bijverzinnen ook om het aan te dikken.

Voor ons, toen wij nog 17 / 18 waren, waren de meest interessante meiden juist die waarvan we wisten dat ze niet het bed in te krijgen waren. Daar lulde je niet over. Die waren serieus en je hoopte ergens dat jij diegene zou zijn die ze zou kiezen voor eens een echte relatie.

Maar als ik terugdenk hoe we tekeer gingen over de grieten die snel overstag gingen.... ik kom ze nog wel eens tegen, nu met drie kinderen en een degelijke kerel erbij...

Als je graag wilt moet je dat zelf weten maar zorg ervoor dat je de jongen kunt vertrouwen. Ga eens na hoe hij praat over zijn vorige vriendinnen bijvoorbeeld. En de klassieker..... als hij je echt leuk vindt dan heeft hij eindeloos geduld, jaren als het moet.

Je bent 17 en hebt de tijd. Het moet niet perse nu hoor.

Misschien mag ik het niet zeggen maar ik doe het toch. Mocht je echt opgewonden raken dan kun je "het" altijd in je eentje het nog een keer in de fantasie uitproberen. Daar mag en kan alles en dan heb je er later geen spijt van, want het is toch niet echt gebeurd.

Misschien kom je er dan ook achter hoe en in welke setting het volgens jou zou moeten gebeuren.

De eerste keer komt ook maar echt 1 keer voor.

Ik heb een dochter en maak me hier ook zorgen om, omdat ik weet hoe jongens zijn.... en hoe meiden zijn, als ze 17 zijn, onzeker en zeker tegelijkertijd en zo vol van hun volwassen gedrag (denken jullie).

(tip : kijk niet naar die idioten van BNN, da's niet echt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een jongen je echt leuk vindt dan wil hij graag met je gezien worden. Dan gaan jullie samen leuke dingen doen, soms samen, of ook met vrienden/vriendinnen erbij of andere stellen.
Als een jongen je echt leuk vindt zal hij je niet "pushen" om samen het bed in te duiken, want dan weet hij dat je vanzelf komt als je eraan toe bent. En omdat hij respect voor je heeft zal hij daarop wachten.

Als een jongen jou alleen maar graag het bed in wil hebben zal hij niet met je afspreken om leuke dingen te doen, dan zal hij onverschillig zijn over je doen en laten en hoe jij over bepaalde belangrijke dingen denkt, en jou verlaten als je weigert om met hem het bed in te duiken.

Goede raad: duik nooit, maar dan ook nooit bij de eerste date het bed in met een jongen, maar als ik je vraag al lees heb je dat ook niet gedaan. Heel goed van je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hij graag je familie en je vrienden wil ontmoeten, als hij echt geïnteresseerd in je is, ook de duffe onderwerpen vind hij heel interessant. Hij schrikt van je stoere broer die 2 meter is, hij wil je je beschermen tegen andere jongens enz.