Hoe kan je openbaar delen op facebook?

Ik wil graag dingen delen van mensen en dit wil ik 'openbaar' doen. Echter als ik iets deel kan ik alleen kiezen uit:

- vrienden
- vrienden van vrienden
- alleen ik
- aangepast; hier is verder ook geen optie 'opebaar'

Heeft iemand hier een oplossing voor? Ik zou graag zo snel mogelijk dingen openbaar willen delen namelijk!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
43.3K

Antwoorden (2)

je kan iemand een bericht sturen en vragen of die het wil delen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie maar zo bedoel ik het niet.
Ik wil zelf dingen delen alleen dit wil ik 'openbaar' doen zodat iedereen vriend of geen vriend dit op mijn profiel terug kan vinden :)
Dan moet je in je instellingen je leeftijd op ouder dan 18 zetten en dan kan je openbaar kiezen in de standaardinstelling van delen of bij elke post los.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Hoe verander je je leeftijd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kom er nu net achter dat dit wegens privacyredenen niet meer mogelijk is... Helaas. Alleen je omslag- en profielfoto zijn openbaar als je jonger bent dan 18.