hoe zie ik of mijn bericht op facebook is gelezen/geopend?

Soms zie ik bij een door mij verstuurd bericht op facebook een vinkje staan met bekeken...... Soms ook verschijnt deze nooit. Het vinkje verschijnt overigens ook bij iemand die ik iets het gevraagd, die GEEN vriend is op facebook. Hoe moet ik dit nu zien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je bericht is geopend als er een vinkje staat. Als er geen vinkje staat, heeft iemand het bericht nog niet geopend, of heeft die persoon er niet op geklikt (dan kan het dus zijn dat hij/zij het wel heeft gelezen, maar het bericht niet heeft geopend).

Hopelijk is je vraag zo voldoende beantwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel. Het gekke is dat ik af en toe weet dat mensen het hebben gelezen, maar er zijn dan geen vinkjes. Hebben ze het dan op de mobiel wellicht op de app gelezen of gewoon via de normale email, waardoor ze het bericht niet openen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via de mail komt er geen vinkje, maar als ze het via de app lezen EN OPENEN zou er een vinkje moeten komen. Je kunt het natuurlijk ook lezen zonder op het bericht te klikken (in je berichtenlijst zie je het laatst gestuurde bericht van iemand, dus dan hoef je er niet per se op te klikken).