Hoe maak ik de cache van apps op mijn iphone leeg?

Mijn iphone is nogal vol. Als ik in de cache van alle apps kijk, zie ik dat er heel veel apps (bijv facebook) meer dan 100mb in beslag nemen. Is er een manier om de cache van deze apps te legen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Daar is een goeie app voor genaamd "Phoneclean"

Hij scant je iPhone en kan dus zo caches legen.
Er is hier geen jailbreak voor nodig.

Download link staat in de bron vermelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

CCleaner is een wereldwijd bekend programma waarmee je jouw PC kunt opschonen van allerlei bestanden. CCleaner was langere tijd nog in een beta-fase voor de Mac, maar hij is vanaf nu officieel gelanceerd in de Mac App Store. De app van ontwikkelaar Piriform is geheel gratis te downloaden vanuit de Mac App Store.

Wat kun je nou eigenlijk met CCleaner opschonen? Denk hierbij aan de cookies, geschiedenis, downloadgeschiedenis, internetcache, bewaarde formulierinformatie zoals wachtwoorden en nog veel en veel meer. De app werkt hartstikke eenvoudig en is erg handig, dus download hem snel uit de Mac App Store.

Ik gebruik hem ook op mn Androidtelefoon. Werkt super.

Suc6.