Hoe kan ik op deze beamer een laptop aansluiten?

Op plaatje met de inputs zie je niet de juiste input voor de kabel op het andere plaatje. Kun je dan aan deze beamer geen laptops koppelen? Zo ja, hoe dan?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou je je vraag even op een plek kunnen houden, je hebt nu drie vragen open over het aansluiten van je laptop/geluid/beamer. Je kan reageren op antwoorden en je vraag uitbreiden. Nu wordt het alleen maar lastig.

Het beste antwoord

Zoals ik al in mijn reactie op jouw andere beamer vraag antwoordde: Je kunt een laptop gebruiken die een HDMI of een s-video uitgang heeft. Als geen van beide op de laptop zitten dan kun je een adapter kopen die het VGA-signaal omzetten naar RGB. De beamer heeft zo te zien op de foto voor alle drie mogelijkheden aansluitingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zie geen plaatje, maar de meeste laptops hebben een beeldscherm-uitgang (meestal blauw, soms zwart). Daarvoor heb je een beeldkabel nodig om hem op de beamer aan te sluiten. (zie plaatje).

Om als je hem aangesloten hebt verbinding met de beamer te maken druk je in Windows 7/vista op de snelkoppeling 'windows logo + x' en dan op Aansluiten bij Extern Beeldscherm of zo iets. In Windows XP maakt de computer volgens mij vanzelf verbinding.
Je kunt ook vaak op laptops met de Fn knop + F4/F5 ofzo hetzelfde doen (het icoontje van een beeldscherm).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met deze VGA->RGBHV kabel:

http://www.google.nl/products/catalog?q=rgbhv+vga&hl=nl&safe=off&prmd=imvns&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&bpcl=37643589&biw=1280&bih=732&um=1&ie=UTF-8&cid=7043977298861826916&sa=X&ei=_L6aULOrOYWZ0QX_vIGABQ&ved=0CEYQ8wIwAA

Anders met HDMI.

Aan deze beamer kan je elke laptop aansluiten.