Hoe kan je 'wachtwoord onthouden' ongedaan maken?

Ik heb per ongeluk op de knop wachtwoord onthouden geklikt bij mijn facebook account. Nu kan iedereen automatisch aanmelden op mijn facebook en dit is redelijk lastig. Kan iemand mij helpen dit ongedaan te maken. Ik gebruik Google Chrome.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.3K

Het beste antwoord

Hierbij de instructies hoe je bij Google Chrome de geschiedenis (incl wachtwoorden) kunt wissen (zie link 1 voor meer details:

Al uw gegevens verwijderen

Klik op het Chrome-menu op de browserwerkbalk.
Selecteer Extra.
Selecteer Browsegegevens wissen.
Vink in het dialoogvenster dat wordt weergegeven de selectievakjes aan voor de gegevenstypen die u wilt verwijderen.
Gebruik de vervolgkeuzelijst bovenaan om de hoeveelheid gegevens te selecteren die u wilt verwijderen. Selecteer het eerste gebruik om alles te verwijderen.
Klik op Browsegegevens wissen.

Als je alleen het wachtwoord van facebook wil wissen kan dat ook, kies dan voor 'specifieke wachtwoorden wissen'. Zie link 2 voor een uitgebreide toelichting. Hieronder een relevant stukje:

Opgeslagen wachtwoorden verwijderen

Klik op het Chrome-menu op de browserwerkbalk.
Selecteer Instellingen.
Klik op Geavanceerde instellingen weergeven.
Klik op Opgeslagen wachtwoorden beheren in het gedeelte 'Wachtwoorden en formulieren' om een lijst te bekijken met alle gebruikersnamen en wachtwoorden die zijn opgeslagen.
Gebruikers van Windows-, Linux- en Chrome-apparaten: gebruik in het dialoogvenster 'Wachtwoorden' dat wordt weergegeven, uw muis om de site aan te wijzen waarvan u het wachtwoord wilt verwijderen en klik op de X die aan de rechterkant wordt weergegeven.
Gebruikers van Mac: u kunt uw wachtwoorden verwijderen via het dialoogvenster van Sleutelhangertoegang dat wordt weergegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Over het algemeen doe je dat door de Geschiedenis te wissen, en daarbij het vakje Actieve aanmeldingen aan te vinken. Of hoe dat dan bij Google Chrome mag heten. Bij mij in Firefox zit het in elk geval onder Extra, en dan Recente geschiedenis wissen.
Amadea
11 jaar geleden
Wifi uitzetten en dan opnieuw met die wifi verbinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij browser geschiedenis kan je kiezen voor: opgeslagen wachtwoorden wissen. Dat gewoon even wissen en het is gedaan :-)