hoe versier je een jongen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kimy toch... Weet je vader dat je dit soort dingen vraagt? :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lars ashman!

Het beste antwoord

Ga ernaar toe en loop er steeds langs, herhaal dat tot hij je opvalt en tot hij jou vraagt... Het is net als reclame maken, herhalen en herhalen... Jij moet alleen jezelf laten zien en meer niet... Jij moet rond de dobber van de hengel blijven zwemmen en niets doen... De jongen MOET het gevoel hebben dat hij jou versiert en NOOIT andersom... Als jij die jongen versiert dan krijg je het te voelen later, dan krijgt hij nooit respect voor je en zul je in zijn ogen een slet zijn... Dus doe dat nooit...

En verder hoef ik je niets te zeggen, je bent een meisje dus die weten dat toch veen beter dan mannen, dus ga ervoor en succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

http://www.girlscene.nl/lifestyle/leven_en_liefde/2007/december/stappenplan_hoe_versier_ik_een_jongen?visitorId=6cd5e8737accd80bd998590e7e03b864
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent 12 zie ik. Op die leeftijd is dat heel makkelijk.
Zorg dat hij je vaak ziet, en dat je aardig tegen hem doet. En ga steeds aardiger doen, zonder dat het opvalt, en dat je gaat slijmen. En als hij dan ook aardig tegen jou gaat doen, hem gewoon eens een kusje geven.. ;-)
En durven. Nee heb je, ja kan je krijgen. Niet geschoten is altijd mis.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Cryofiel
14 jaar geleden
Niet geschoten is altijd mis, aangeschoten is altijd raak?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha.. Ja op het moment lijkt het dan vaak wel zo ja..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet je wie het is?
Hem het gevoel geven dat hij speciaal is. Leuk lachje hier en daar, bij hem in de buurt gaan zitten op school, interesse tonen in de muziek die hij luistert of de kleding die hij draagt.. Maar het belangrijkste is dat als jij hem leuk vindt, je dat meestal vanzelf uitstraalt. En als hij zijn ogen open houdt, merkt hij het dus wel aan je :-) Oh enneeeee over ruim een maand is het Valentijnsdag! 14 februari! Dan is een kaartje, briefje of e-card snel geschreven... Suc6!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 valentijn! Had ik nog nieteens aan gedacht!
biedt hem een biertje aan !!!:D