Hoe kan ik de reclame op youtube uitschakelen?

Vroeger stond er enkel reclame van google onder elk filmpje op youtube. Nu word er voor elk filmpje een reclame filmpje afgespeeld. Ik heb al 200 dezelfde reclame van gillette gezien en het is mij kotsbeu! Ik begrijp best dat het dankzij de reclame gratis is maar ze moeten niet overdrijven.

Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.4K

Het beste antwoord

Wanneer je google Chrome gebruikt als internet browser is er heel simpel een adblock programma dat je vind bij toepassingen voor Chrom die je gratis kan downloaden. Hierdoor verdwijnt op heel erg veel sites de reclame en op youtube ook. Sommige zijn er niet gevoelig voor maar op youtube verdwijnt zeker 9/10 reclames;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het goede antwoord! Hopelijk werkt het ook voor firefox want google chrome is echt een rommel browser.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

gewoon 5 sec wachten en dan op verder

Toegevoegd na 52 seconden:
klikken