Heb Op mn tong gebeten vanmorgen Wat kan ik er nu aan doen?

Best hard op m'n tong gebeten en doet nu nog pijn met praten en met eten! Help me?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.4K

Antwoorden (3)

Niks. Geneest snel vanzelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
je tong geneest inderdaad als een van de snelste onderdelen van je lichaam
je ziet wel eens van die gasten die hun tong doormidden splijten en er een slangentong aan overhouden
jakkes
maar zelf dit geneest heel snel http://youtu.be/wpdAXVQ5Zxs even griezelen
Daar valt niets aan te doen ben ik bang, misschien veel ijs eten, of een ijsklontje, maar dat is minder lekker, dat verkoelt en verdooft, eventueel nog een pijnstiller.
11 jaar geleden
Je kunt spoelen met kamille, dat verzacht pijn in je mond. Verder kan je niet veel doen denk ik. Gelukkig helen wondjes in je mond vrij snel.