kan geen Internet. krijgen op de galaxy ace gt s5830i ik heb bij de instellingen. al van alles geprobeerd maar het lukt nog steeds niet ?

wie kan mij helpen zo dat ik mijn internet kan gebruiken

Toegevoegd na 6 dagen:
ik heb een mail gekregen op mijn vraag van hollandsnieuwe dit is de mail dus ik heb nog geen internet
Beste klant,

Om te kunnen achterhalen waar dit probleem aan kan liggen heeft de technische dienst meer informatie nodig. Zou je daarom in een reply de onderstaande vragen kunnen beantwoorden zodat wij je probleem zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen?

Wat voor toestel gebruik je (merk en type)? Vanaf wanneer heb je dit probleem? Is het constant of geregeld of sporadisch? Kun je voorbeelden geven van wanneer het probleem zich voor deed? (datum en tijd) Waar bevond je, je toen dit gebeurde? (het gaat dan om de postcode) Wat gebeurt er als je je simkaart in een ander toestel doet? (LET OP: hiervoor moeten wel de hollandsnieuwe internet instellingen in het betreffende toestel worden gezet) Wat voor toestel (merk en type) heb je gebruikt om de simkaart te testen? Wat gebeurt er als je een andere simkaart in je eigen toestel doet? Van welke provider is de simkaart die je hiervoor hebt gebruikt? Geeft je toestel een foutmelding weer? Zo ja, welke? Wat gebeurt er precies als je toestel contact met internet probeert te maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Bih instellingen klik je Draadloos netwerk en dan helemaal onderaan Mobile netwerk. Pakket gegevens aanzetten. Daarna je tel uitzetten en weer aan. Als dat niet lukt dan maar klanten servies bellen van je provider.,die weten vast wel iets. Succes