Hoe krijg ik goede (wifi) internet/ontvangst in onze tuin?

Wij hebben een grote/diepe tuin, ong 60 meter, nu wil ik graag wifi/internet achter in de tuin hebben, zodat ik met mijn laptop ook kan internetten.
Wie weet hoe ik dat kan realiseren?

Groeten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Met powerwifi. Dit werkt op camping prima. Let op: naast de onderstaande link is het product ook elders te koop. Even googlen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Access-pont aanschaffen en die bij het raam waaraan de tuin ligt plaatsen. Wel even investeren in een goede antenne. Als je al een wireless-router hebt, kan je er een signaalversterker tussen zetten.