hoe kun je " alleen noodoproepen uitzetten bij samsung galaxy s+ ?

ik heb een samsung galaxy s+ en maak gebruik van thuis wi- fi , maar als ik wil bellen kan het niet omdat er staat van mobiel netwerk niet beschikbaar

kan iemand me helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20.5K

Antwoorden (1)

Dat kan een paar redenen zijn.
Of uw sim wordt niet herkend ( simlock ).
Of u heeft uw pincode niet ingevoerd.
Of uw sim is beschadigt of zit niet goed in uw toestel.

Oplossingen
Schakel het toestel uit, verwijder de sim, plaats een goede sim of plaats de sim opnieuw en start hem weer op.
Voer desgevraagd uw pin in en dan moet hij op orde zijn.

Geen soelaas?
Ga dan naar instellingen/draadloos en netwerken/scroll naar beneden en kies mobiele netwerken en vervolgens netwerkoperators.
Vervolgens kunt u kiezen voor automatisch selecteren of zoeken.
Kies hier uw provider.

Mocht bovenstaande niets helpen, dan kunt u overwegen om een factory reset te doen of naar een service punt te gaan ( of een beroep te doen op eventuele garantie ).

Succes ;)