Hoe verwijder ik bing van Google Chrome?

Mijn vader zat gisteren weer eens op de laptop, en hij kent er echt helemaal niets van... Opeens staat bing op de laptop, hoe verwijder ik die, ik heb Google Chrome en Windows 7?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoel niet de zoekmachine, maar op sites staan sommige woorden onderlijnd en door er op te klikken kan je ze 'bingen' (:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
3.6K

Antwoorden (2)

Ga via de moersleutel naar instellingen,daar bij zoeken kan je de gewenste zoekmachine instellen bv.google ipv bing.
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
probeer de google toolbar te installeren en zet daarmee de google zoekmachine standaard deze zorg er ook voor dat ander toolbars en zoekmachine instellen worden tegengehouden
bestrijd vuur met vuur ;) http://www.google.com/intl/nl/toolbar/ie/index.html
Waarschijnlijk is de Bing toolbar geïnstalleerd. Als je op start klikt en dan 'verwijderen' in typt en dan op enter duwt, dan krijg je een lijst voor je. Zoek in die lijst naar Bing. Klink met je rechter muisknop op Bing en klik op verwijderen. Herstart vervolgens je browser.

Toegevoegd na 2 uur:
Edit: Bron bijgevoegd.