Hoe moet ik toegestuurde bestandjes openen van wetransfer?

Het gaat om foto's. Ik kreeg een mail van wetransfer met daarbij foto's die ik wil bekijken. Nu moest ik hiervoor de nieuwste versie van Adobe Reader downloaden, dit heb ik gedaan en hij geeft aan dat het downloaden voltooid is.
Toch wordt ik niet verder verwezen naar de foto's. Als ik dan weer op de link in het mailtje klik, krijg ik weer hetzelfde met: 'Je moet eerst Adobe Reader downloaden'. en dan begint het dus weer van vooraf aan.
Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik de bestandjes WEL kan openen?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Bestanden die met WeTransfer verstuurd worden, zijn 'gearchiveerd', meestal als zipfile. Kijk eens welke extensie er achter staat nadat je het bestand bewaard hebt. Als dat .zip is, kun je ze met de standaard windows unzipper uitpakken. Als ze een andere extensie hebben, moet je even op internet zoeken welk tooltje je moet gebruiken om ze uit te pakken.

Dat je een melding krijgt van Adobe Reader, ligt er waarschijnlijk aan omdat de extensie op jouw pc met de verkeerde applicatie is verbonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, en neem van de ,zip file, een probeerversie.