Reclame op deze site is dit nieuw en hoe krijg ik het eraf?

Of heb ik een probleem.Ook links onderin steeds een melding over cookies ook erg vervelend.Hoe haal ik het eraf of gaat dit niet Bvd Minke

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Dit van die cookies gaat niet weg,van de reclame kan je afgeraken als je Adblock plus onder google chrome gebruikt.
11 jaar geleden
Nee dat gaat niet er is een wettelijke verplichting om het mede te delen klik er maar eens op en lees de tekst. Reclame is er al heel lang op deze site dat zijn de inkomsten.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist: +
Als je Google Chrome als browser hebt kun je in de appstore even zoeken op adblocker, kies dan de adblocker plus, die filtert alle reclame, en dan heb je nooit reclame meer bij Youtubefilmpjes of Hotmail, waar ik het het irritantst vond, of zoals in dit geval bij Goeievraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt ook adblock voor IE, hoor. http://simple-adblock.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok dat wist ik niet