Kan je gratis WhatsApp downloaden op je laptop?

Kan je WhatsApp gratis downloaden voor laptop?

Toegevoegd na 5 uur:
Maar dan wil ik het zonder Android te installeren op mijn laptop.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.3K

Antwoorden (3)

Ja hoor, dat kan bijvoorbeeld via onderstaande website:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij is whatsapp alleen voor op mobiels of iPods en niet voor laptops/computers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan whatsapp niet gebruiken op een laptop, je hebt er namelijk een mobiel nummer voor nodig en dat heeft een laptop niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een iPod touch heeft ook geen nummer, toch heb ik er gewoon whatsapp op...