Iphone, nieuwe laptop, nieuwe itunes, hoe muziek erbij opzetten?

Ik heb een nieuwe laptop en dus ook nieuwe itunes.
Nu wil ik weer muziek op me iphone zetten, maar mijn nieuwe itunes is helemaal leeg..
Dus als ik hem nu synchroniseer met nieuwe muziek dan staat alleen die nieuwe muziek er op en niet al het andere + contacten en apps enz.
Hoe kan ik alles wat op mijn iphone staat op mijn nieuwe laptop zetten zodat alles weer op mijn itunes staat.

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

Als je iTunes veel te veel werk vind gebruik dan copytrans. Je kan je muziek slepen en naar je iPod plaatsen ook makkelijk weer te verwijderen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apple heeft ook een nieuwe app, deze heet ICloud, met deze app kun je alle apple software die je hebt met elkaar verbinden, dus als je laptop ook van Apple is, kun je via de app ICloud je laptop verbinden met je Iphone, en op deze manier zullen de bestanden (en dus ook muziek en contacten etc.) die je op je Iphone vind, ook vanaf je laptop beschikbaar zijn :)

Ik hoop dat ik je hiermee vooruit geholpen heb! ;)