Hoe haal je een koppel uit elkaar?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
InVinoVeritas, Inderdaad, wat bedoel je met je vraag??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die doen de zaken synchroon, dus aan de synchroniciteit zie je dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vroeg ik me ook eerst af ja... Maar toen zag ik ook de trefwoorden :-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uhm... vraag me wel af waarom je een koppel uit elkaar zou willen halen... maar ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allicht omdat ze niet bij elkaar passen. De een gevaarlijk voor de ander is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wilt hij zelf de andere helft..;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, Loes ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aha, zie je wel ;)

Het beste antwoord

Als de band tussen 2 mensen sterk genoeg is, komt er niemand tussen. Helaas.

Toegevoegd na 33 minuten:
Helaas voor die eenling dan he, voor het koppel is het juist goed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ga er tussen liggen...(dan zijn ze uit elkaar) en maak er een trio van;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi +1
Door van een tweetal twee eenlingen te maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorgen dat één van de twee een ontmoeting met jou niet overleeft....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou wel een hele goede reden moeten hebben om een stelletje uit elkaar te halen. Vaak bereik je het tegenovergestelde. hoe meer je de één afvalt hoe meer de ander het voor die gene op zou nemen.
Als er echt iets niet klopt aan die relatie dan kan je het 't best gewoon op z'n beloop laten en barst de bom alsnog wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gesp van de riem afhalen en je koppel is uit elkaar... Ik begrijp de vraag namelijk niet helemaal: Welk koppel en waarom moeten ze uit elkaar?