Hoe verwijder je Babylon?

Ja, er zijn al een heleboel vragen over geweest, maar echt waar, niks helpt. dat balkje helemaal bovenaan met 'Search the web' kan mij niks schelen, maar mijn startpagina is Babylon Search sinds dat ik photoscape heb gedownload. Photoscape en Babylon Search verwijderen helpt niet, als ik op alle mogelijke manieren google opnieuw als startpagina neem, als ik Babylon verwijder als startpagina, niks helpt!!! Ik word hier heel erg boos van, heeft Babylon een virus ofzo? Wat moet ik toch doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je het al bij Extra en dan internetoptie's geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is het antwoord van freekfluweel, het helpt niks. Ik begin hier echt gek van te worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens deze onderstaande mogelijkheden. http://www.jeroen.com/jeroencom/content/startpaginaverwijderen.html http://answers.microsoft.com/nl-nl/ie/forum/ie9-windows_7/startpagina-is-gewijzigd-naar-babyloncom-hoe-kan/d26f4d32-321d-4ed2-97c6-abb9b8124226?msgId=27640dee-5c4a-4dfb-ab3b-35127d299c7e http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/verwijderen-zoekmachine/cpagina/15/

Antwoorden (3)

Ga naar:
1. Start
2. (Mijn) computer
3. Een programma wijzigen of verwijderen
4. Zoek Babylon
5. Verwijder Babylon
6. Je zult er nooit meer wat van horen. :)

XX A
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is juist wat ik heb gedaan.
zondag
11 jaar geleden
Helpt geen snars, dus -.
Overigens laat de IE-plugin zich ook als volgt deactiveren: open Internet Explorer, kies EXTRA, INVOEGTOEPASSINGEN BEHEREN, selecteer BABYLON IE PLUGIN en druk op UITSCHAKELEN (2x). De zoekmachine terugzetten naar Google kan in IE via het pijltje helemaal linksboven, waar je vervolgens in het uitklapmenu ZOEKMACHINES BEHEREN selecteert. Hier kies je dan GOOGLE en druk je op ALS STANDAARD INSTELLEN.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, maar dit bedoelde ik niet. Ik kan de startpagina niet meer veranderen, hij blijft Babylon.
Volgens mij kan het alleen met Spybot Search & Destroy. Ik kreeg Babylon wel weg.
Groet, René