wat kost een ford mondeo station benzine mij? de auto weegt 1300 kg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke kosten bedoel je? Dat hangt o.a van je rijstijl, km, waar je tankt, je verzekering (soort en merk), woonplaats af. En natuurlijk hoe je e.e. uitgedrukt wilt zien: per jaar of per km,
Zoals de vraag nu gesteld is, kan je geen zinnig antwoord verwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat het om een nieuwe of een tweedehands?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er gewoon aan wat de verkoper er voor wil hebben. ;-)

Het beste antwoord

Tja wat gaat deze kosten, gezien je schrijven kan het veel kanten op.

Maar ik zal je twee websites geven waar je alles op kan vinden, voer het kenteken in en je ziet alle gegevens van de betreffende wagen, Op de andere site kan je het gewicht, brandstof en provincie invoeren en kan je precies zien wat je aan houderschapsbelasting moet betalen.

De Houderschapsbelasting is in Noord Holland het goedkoopste met €. 154,00 per kwartaal.
Zuid Holland is de duurste provincie en kost de zelfde wagen €. 176,00 per kwartaal !!

Hopelijk geeft dit voldoende informatie op jou vraag !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik neem aan dat je motorrijtuigenbelasting bedoelt?

Dat is dan mede afhankelijk van de provincie waar je woont.
In Zuid-Holland kost het € 704,00 per jaar en in Flevoland € 644,00.

Je kunt het via de link zelf uitrekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij zijn verkrijgbaar vanaf € 24995,-.
Dus verder ligt het aan de uitvoering die je wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je leven, als je hard genoeg tegen een muur aanrijdt.

je wegenbelasting, en verzekering (vaste lasten) kan je zelf berekenen

voor je wegenbelasting:
http://www.wegenbelastingen.nl/

voor je verzekering:
http://www.independer.nl/

verder kan je rekenen op 1 apk per jaar, dat is 20 euro bij de kwik fit..

en als je die sites nu gebruikt, kan je nog trots zijn dat je het zelf hebt gedaan ook ^^

dat kost die auto dus als hij stilstaat, geen benzine verbruikt, niet slijt (dus geen onderhoud), en geen parkeerboetes krijgt..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rare vraag. Nieuw of oud ? Nieuw : zie de tarieven ; oud gewicht x schrootprijs dus ongeveer 110 euro..
Qua verbruik, belasting en verzekering ? Hangt van het motortype en de uitvoering af.