Hoe vorm je een bitje?

Ik zo'n vervormbaar bitje gekocht, maar hoe vorm ik dat goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hockey
32.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat het niet in je op komt de gebruiksaanwijzing te lezen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik nou eens wist wat een bitje is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@evarist61 een bitje is een soort mondbeschermer die vooral bij hockey en boksen word gedragen ;)

Antwoorden (3)

Mijn nichtje heeft er ook 1, ze zei dat ze die in heet water heet moest maken en dan in haar mond moest stoppen, en goed dichtbijten. Maar wel oppassen dat je je mond niet verbrand.
12 jaar geleden
In heet water doen, dan met een vork uit het bakje halen en in je mond doen en dicht bijten, niet te ver en niet te slap.
Succes,
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als eerst (als dat nodig is) het bitje aan de achterkant afknippen als het niet helemaal in de mond past, want anders kan je gaan kokhalzen. En dan zoals al was uitgelegd, eerst water koken en dan een een bakje doen en het bitje erin leggen. Als het bitje zacht is, met een vork pakken (anders verbrand je je vingers!) en in je mond doen. Hard bijten en als je denkt dat het goed is, in koud water houden. Is het bitje weer hard? Dan past het bitje als je het goed hebt gedaan precies.