Welk kentekenbewijs behoort men bij zich te dragen? In dit geval gaat het om een scooter.

Welk deel mág men niet meenemen? Is er verschil tussen auto of scooter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je hebt de volgende bewijzen:
Voertuigbewijs (vaak deel IA)
Tenaamstellingsbewijs (vaak deel IB)
Overschrijvingsbewijs (vaak deel II)

Voertuigbewijs, Tenaamstellingsbewijs moet je bij je hebben het Overschrijvingsbewijs kun je beter thuis laten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deel 1A bij het voertuig bewaren, deel 2 thuis of elders goed opbergen (tenaamstelling).