Waarom doet google chrome het niet meer?

hallo, ik heb al een hele poos (best wel) google chrome, nooit problemen mee gehad, maar de laatste tijd doet hij heel vreemd, dan ben je bezig bij google, en ineens komt er in beeld:

Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met www.google.nl
Probeer opnieuw te laden: www.­google.­nl
Aanvullende suggesties:
Een gecacht exemplaar van www.­google.­nl openen
Ga naar www.­google.­com

of er staat dat ie ene cache niet kan vinden, weet iemand wat cache of zo is? en wat ik aan dit probleem kan doen?

en na een tijdje doet ie het of wel weer, of de volgende dag pas weer, weet iemand wat dit is? wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.5K

Het beste antwoord

In cache staan gegevens van websites die u recent heeft bezocht. Als Chrome aangeeft dat er iets mis is met cache kunt u proberen de gegevens, dus de gegevens van de bezochte websites te wissen. Dit geeft geen enkel schade aan de computer maar u bent dan dus wel uw history kwijt.

Het leegmaken van cache kunt u doen op de volgende manier .

Ga naar de sleutel in de recherbovenhoek>
klik erop>
klik op options/ opties>
Klik op under the hood >
klik op clear browsing data>
vink empty cache aan>
en klik op Clear browsing data.

misschien dat dit helpt ik heb zelf dit probleem nooit gehad met chrome. wel heb ik gehad dat er een app vastliep deze moest ik toen verwijderen maar grote kans dat hiermee uw probleem verholpen is.