Bij welke supermarkt kan je nog met chipknip betalen?

Ik wil mijn chipknip leegmaken. Bij de AH en C1000 in de buurt kan dit niet... Weten jullie bij welke super dit meestal wel kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.3K

Antwoorden (3)

bij ieder oplaadpunt van de chipknip kan je ook het saldo laten terugboeken op je rekening. ben je er in een keer vanaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve als je van de ene bank naar de andere bent gegaan.. . Ja dan kan het met een formulier. Gelukkig werkt mijn chipknip nog wel, ook al zit ik inmiddels bij een andere bank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt in rotterdam gaan winkelen: daar betaal je (veel) parkeergeld met je chipknip :)
Bij de meeste Jumbo supermarkten kan je nog met chipknip betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Officieel is het chippen in winkels vanaf 1 januari afgeschaft. er zijn nog wel winkels waar dit kan, maar niet veel meer. Ik durf je wel te garanderen dat dit bij de landelijke supermarkten niet meer kan.