Zoiezo een goeie pc hebben of de mod optifog/optifine instaleren kijk voor meer informatie op youtube hoe je dit moet instaleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dat optifog is iets dat minecraft sneller laat lopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Bovendien helpt het ook om je graphical settings lager te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik heb het zelf ook terwijl ik een slechte pc heb :)
Probeer het eens met GameBooster: http://iobit.com/gamebooster.html
Het is tenslotte gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bij options bepaalde video settings doen om minecraft sneller te maken:

Zet "graphics" op fast
Zet "Smooth lighting" off
Zet "Particles" op minimal
Zet "Render distance" op tiny
Zet "Clouds" Off

Hiermee zal je al een end komen
Jaspro101