Gemiddeld wel 1x per week. Maar vaak moet het iets sneller Kijk gewoon goed of het nog fris is. Zaagsel onder het hooi doen helpt trouwens de ondergrond droger en frisser te houden. Scheelt enkele dagen, is mijn ervaring 8-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb er zelf 2 en ik verschoon het hok eens per week. Wel is dat echt maximaal dus ik zou eerder eens per 5/6 dagen doen. Het is echter een groot hok en het zijn er 2! Als je er 1 hebt in een iets kleiner hok kun je het prima eens per week doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is 1 keer per week. Tussendoor kun je iedere dag de poep eruit scheppen. Zelf doe ik hetzelfde, alleen dan bij mijn konijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 4 cavia's in een (nu nog) dubbele binnenkooi en verschoon het om de 5 dagen. Ik leg kranten en zaagsel op de bodem, en daar bovenop stro. Hooi leg ik in de ruif.