mijn samsung galaxy gio staat in de veilige stand. Hoe zet ik dit uit?

Sinds vandaag staat onderin mijn beeldscherm een doorzichtig vakje met veilige stand erin. Wat betekent dit? En hoe krijg ik het uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Simpelweg de telefoon even aan en uit zetten moet dit veel voorkomende probleem met samsung telefoons verhelpen. Let wel op dat je als je de telefoon uit en weer aan zet niet op andere knoppen etc gaat drukken, hierdoor kunnen nog wel eens rare dingen gebeuren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat probleem had ik een tijdje geleden ook.
ik heb het op kunnen lossen door de telefoon uit te zetten en daarna weer aan te zetten. Hoop dat het lukt Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is vaak op te lossen door je toestel uit te schakelen en minimaal vijf minuten te wachten voordat je'm weer aanzet. Mocht dit niet werken, doe dan hetzelfde maar en dan ook de batterij nadat hij is uitgeschakeld.

Controleer tevens of je home-knop niet vast zit.