Waar kan ik minecraft halen en hoe speel ik online?

ik wil graag minecraft downloaden liefst beta 1.8.1 met multiplayer heeft iemand een link en hoe speel je het online????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is het doel van dat spel eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het draait in het spel om het sandbox-element, een wereld waarin je zonder doel dingen kan uitproberen. Er is dus geen eigenlijk doel van het spel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
check youtube en typ minecraft free download vanaf daar zie je het wel verder ;)

Antwoorden (3)

je vind het in de app store voor android. of op minecraft.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minecraft halen: Minecraft.net
Online spelen: zoek naar een server en vul de ip in bij minecraft>multiplayer>Add server
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minecraft is al een maand uit de beta, je kan minecraft nu voor 20 euro op minecraft.net kopen en instaleren. Volgens mij kan je daarna met het programma MCnostalgia het terugbrengen naar van 1.0.0 naar beta 1.8.1. Online spelen kan je doen door de servers ip toe te voegen in de multiplayer, add server. Je moet wel kijken of de server met white lists werkt, als dit zo is moet je ip toegevoegd worden op de lijst voordat je toegelaten wordt.