Kan je contant betalen met de bus?

Ja kan je nog contant betalen met de bus of heb je een OV-chipkaart nodig? Het gaan om van Elburg naar Nunspeet. ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Ja, dat is mogelijk. Alleen geen strippenkaart meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de 1 en 2 zone kaartjes bestaan nu niet meer maar je kunt nu wel een half uur kaartje kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt niet per se een OV-chipkaart nodig.
Je kunt ook een los kaartje op de bus kopen.

Van Elburg naar Nunspeet rijdt Syntus, en die heeft een Syntus Bus Ticket. Omdat je reis door 3 zones gaat, betaal je 4 euro voor een enkeltje. Dat is wel behoorlijk duurder dan met de OV-chipkaart (2,10 euro), dus misschien loont het de moeite om toch een OV-chipkaart te nemen.