Met een zaklantaarn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een verschrikkelijk reactie! en dat als antwoord! Maar omdat het jou lukt zonder direct verplaatst te worden stieken een +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat niet is, kan nog komen:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plus 1 voor als je er toch nog afgegooit wordt.

Andere antwoorden (8)

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht zingen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de plaatselijke krantjes maar ook bijvoorbeeld op
marktplaats.nl bieden ze zich aan.

Je kunt ook contact opnemen met een basisschool of
een (scouting)vereniging om aan een adres van een
bijklussende Piet te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sints Zwarte Pieten zijn er voor iedereen, maar als je iets meer aandacht voor je spruiten wil, dan zijn ze ook te huur. Jaja! Zoek maar eens op "huur een zwarte piet", dan helpt Google je een handje.

Ook kun je natuurlijk iemand in je omgeving vragen of hij hulppiet wil zijn. Zolang het de fantasie maar prikkelt en pepernoten bij zich heeft, vindt het meetse kroost het allang goed.

Een fijne Sinterklaas gewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat het alleen om te strooien? Toen onze zoon nog een ukkie was, hebben we een buurman gevraagd om te strooien. Hij vond het nog leuk ook.Tegen strooitijd de voordeur op een kiertje, als hij hoort zingen sluipt hij naar binnen en met een zwarte handschoen om de hoek v.d. woonkamerdeur gooit hij de pepernoten (die je zelf gekocht hebt, natuurlijk). Moet wel een sportieve Piet zijn, want hij moet snel weer weg wezen!
amc
14 jaar geleden
Sinterklaas bellen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons op werk worden ze al met bosjes tegelijk aangeboden. Gewoon via intranet, soort van interne marktplaats.
Als jullie ook zoiets hebben kan je zelf een oproepje plaatsen.

Ik zou persoonlijk nooit een briefje in de supermarkt ophangen ofzo. Je wilt toch wel een betrouwbaar iemand inhuren van wie je zeker weet dat hij komt.

Wat ook mogelijk is, is toch in je vrienden/collega groep te zoeken. Die zullen je kinderen ook minder snel herkennen.

En als je echt niks vind, wil ik wel komen. Voor het schappelijke prijsje van €100,00 voor een half uurtje ;-) ;-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Lotus;

Leg gewoon een briefje in je schoen. Liedje zingen, klaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ga gewoon effe op internet dan kom je ze vanzelf tegen voor ongeveer 40 euri per half uur