Wat is precies een maandfactuur?

Ik heb net bij de hm online bestelling gedaan, maar perongeluk met de bataljngswijze maandfactuur... Wat houdt dit precies in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (2)

Dat je eens in de maand een rekening krijgt.

Soms betekent dat dat het eindbedrag wordt opgedeeld in een aantal maanden (en hoeveel moet je kunnen terugvinden op de site), en dat je elke maand een rekening krijgt voor een deel van dat bedrag. Is in de regel (beduidend) duurder dan in één keer contant betalen.

Soms gaat het om bedrijven waar mensen regelmatig bestellingen plaatsen en je de mogelijkheid hebt voor al die kleine losse bestellingen toch maar ééns in de maand een totaalfactuur te krijgen, maar dan wel voor dat hele bedrag. Dus stel je bestelt de ene week een truitje, de week erop twee broeken en de week daarna een paar schoenen, dan krijg je aan het eind van die maand één rekening voor alle vier artikelen.

Welke van deze twee methodes op de betreffende site gehanteerd wordt (en het is HM dus ik vermoed de tweede) kun je denk ik het best even nakijken op de site, of vragen aan de klantenservice.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekend dat je de volgende maand pas betaald. Dat je het eerst kunt passen en daarna pas betaald. Gemiddeld heb je 45 dagen om te betalen. Je krijgt thuis een acceptgiro opgestuurd van H&M