hoe delete ik standaard apps van mijn telefoon die sony erop heeft gezet?

sony ericsson xperia x10 mini pro
eventueel met hacks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb een geheugenkaart van 2 gb en en dat gebruikt sowieso al 1,5 gb

Antwoorden (1)

Als eerste zul je je telefoon moeten rooten. Daar geeft het diverse programma's voor. Welke het beste geschikt is zul je even op internet moeten nazoeken.
Daarna downlaod je een file explorer die ook op de root directory kan kijken/schrijven. Ik gebruik daarvoor ES FILE EXPLORER.
Ga dan naar /DATA/APP. Daar vind ej alle apk bestanden die standaard op je gsm zitten geinstalleerd. Zoek het bestand op van de applicatie die je wilt verwijderen en hernoem de .apk naar bijv. .bak. Je applicatie is dan verwijderd. Geen herstart nodig.
Let wel goed op wat je verwijderd hiermee. Hernoem je de verkeerde bestanden kan je telefoon vast lopen en moet je een hard reset doen.