ik zoek een goede (gaming) pc van ongeveer 750 euro ?

ik zoek een pc voor 750 euro maar kan nu niet echt iets vinden
ik zoek een pc met een goede videokaart en 1 TB geheugen en 4gb ram of meer als het kan een monitor maar dat is niet nodig
hoef geen snelle harde schijf sdd ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zal je het goedkoopste uit zijn als je de onderdelen los koopt en in elkaar zet (of in elkaar laat zetten). Er zijn wat computerbedrijven die dit doen, ga eens langs en vraag ernaar.

Het beste antwoord

Ikzelf koop mijn pc's bij alternate. Hier kun je je specificaties zelf opgeven, en ze doen ook voorstellen voor bepaalde types pc, zoals een game pc.

Toegevoegd na 2 minuten:
De goedkoopste gamer pc die ze aanbieden heeft 1 gb videokaart, 4 gb RAM en is onder de 750 euro. Geen monitor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ondanks dat ik zelf geen goede ervaring heb met alternate, is deze gaming pc goed gevonden.
+je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt en nog veel plezier met je 10 punten