Weet iemand welk (betrouwbaar) programma videobestanden kan verkleinen naar psp formaat?

Eentje waarbij je geen virussen op je computer kan krijgen, en weet iemand dan ook toevallig welk bestand voor psp formaat is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Super converter, heeft ook een speciaal psp profiel dacht ik zo uit mijn hoofd.

http://www.erightsoft.org/GetFile.php?SUPERsetup.exe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u wel, ik heb het geinstalleerd. Alleen nou vraag ik me af, weet u ook welke bestandtype voor psp is? Want er stond bij dat het speciaal voor psp bestanden is. Maar nu staan er: in avi, in MPEG, in WMV, of in FLV. Weet u misschien welke de juister is? :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Output Container: Sony-psp (Mp4)
Output Video Codec: MPEG 4

Andere antwoorden (4)

PSP video 9
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Youtube downloader

http://youtubedownload.altervista.org/

Deze kan dus youtube filmpjes downloaden en ook converteren en er staat bij welk formaat voor psp geschikt is.

(natuurlijk kan je ook filmpjes converteren die niet van youtube afkomen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook PSP video's vinden in Spotnet. Is te gebruiken via deze handleiding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja het programma ''magic video converter'' het is een perfect programma en is volgens mij gewoon gratis te downloaden je kan het bestand naar elk gewenst bestand overmaken !!!