Hoe verwijder ik binnen gehaalde foto's van mijn ipad?

Via mijn imac mini heb ik foto's binnen gehaald op mijn ipad ( gesynchroniseerd), en ik wil er een aantal van verwijderen. De foto's zijn te vinden onder dat ene gele bloemetje " foto's". Ik heb de optie om ze in een map te doen ( rechtsboven) als ik met mijn vinger op de betreffende foto druk kan ik het kopieren, of ik kan een stap terug in het menu ( linksboven).Nergens een prullenbak icoontje. Hoe krijg ik een prullenbak icoontje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

sluit je ipad aan op je computer en kijk met itunes of je bij de map op de computer kunt komen.
Daar verwijderen dan worden ze bij de volgende synchronisatie ook verwijderd van je ipad
FRank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op je pc uit de map verwijderen waarvandaan je de foto's synchroniseert. De volgende keer dat je synchroniseert, krijg je alle foto's uit die map op je ipad, dus wat je verwijdert zit er niet meer bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ik moet het opnieuw vanaf de apple synchroniseren nadat ik de gewenste foto's verwijderd heb? Wat een raar systeem. Stel dat ik op mijn ipad over de capaciteit heen ben, dan zou ik toch een prullenbakmogelijkheid moeten hebben?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat zou inderdaad handiger zijn. Maar mocht je ipad over de capaciteit heen zijn, zul je dus andere dingen moeten wissen. Een manier om vanaf de ipad die foto's te wissen is er niet.