Je kunt verschillende apps downloaden voor radio-stations, maar er zit geen ingebouwde radio in. (BB Bold 9780 -> misschien dat het bij andere toestellen anders is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja er zit radio op Blackberry en je kan het ook downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet!!!! Waar dan??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook niet. De Blackberry's hebben geen ingebouwde radio of FM receiver
Van als je hem koopt zit hij er niet bij ik dacht dat ook dat het erop zat maar je kan hem ook downloaden via appworld hier is de site
www.blackberry.com/download/appworld maar als je radio app wilt kost die geld ik zocht het tenminste maar vond het niet. Ohjaa je kan van sommige radiostations (zeg via reactie welke ik kan die voor jou zoeken ;-) zit er zelf ook op)

Toegevoegd na 2 minuten:
Van die radiostations hebben sommige stream maar je miet het niet met je mobiel internet doen alleen met je wi-fi en dat alleen als dat wi-fi teken wit is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar veel wel!!
Je kan de Funx app downloaden, zodat je Funx kan luisteren.