kunnen we de ps4 binnenkort verwachten?

ik wil graag een ps3 kopen om er de beste games van het moment op te kunnen spelen zoals black ops en over een paar maanden wodern warfare 3. maar het zou natuurlijk zonde zijn als binnenkort de ps4 uitkomt en mijn ps3 aankoop eigenlijk een beetje geld verspilling is geweest.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen dat sony nog niet bezig is met het ontwikkelen van de ps4.

Antwoorden (4)

Nee niet snel te verwachten, overigens is de ps3 nu zeer goedkoop. ongveer 200€ ofzo nieuw, en voor 150 heb je een zgan 2dehandse.

Als de ps4 uit zou komen, zit je bij de introductie tegen een prijs van 600€+ te kijken...

Maar hij is niet binnenkort te verwachten, wrs pas over een jaar of 2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De PS3 is met de prijs omlaag gegaan omdat de nieuwe PS3 versies niet meer te hacken zijn, omdat ze de prijs omlaag hebben gedaan, hopen ze dat meer mensen de nieuwe versie gaan kopen zodat je hem niet meer kan hacken. Natuurlijk heeft het er ook een beetje mee te maken dat de PS3 oud is en de productie van de PS4 al gestart is.

De PS4 zal volgend jaar op de markt verkrijgbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, Sony zei dat de ps3 ook ongeveer tien jaar meegaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan nog even duren, al verwacht ik persoonlijk binnen 2 jaar de nieuwe generatie consoles. Ze zijn al jaren bezig met ontwikkelen maar hebben nog geen officiële aankondigingen gedaan.
Bedenk wel dat als je nu een PS3 koopt, je veel goedkoper uit bent dan de eerste PS4. En voor de PS3 zal nog jaren support voor zijn en nieuwe spellen uitkomen..
Ten tweede is Black Ops niet een van de beste games van dit moment, verre van zelfs... Maar dat is een persoonlijke voorkeur ;)