misschien de spartabromfietsclub?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgende tekst heb ik voor je gekopieerd van de SPARTAMET pagina.

Hier vindt U de nodige informatie over uw SPARTAMET motor om hem zelf te repareren of reviseren.
Ook als U gewoon wilt weten hoe het werkt kunt U hier terecht.

Wat U hier niet zult vinden is informatie over het opvoeren.
Vragen hierover zullen ook niet beantwoord worden.

De hier aangeboden technische details zijn beschikbaar gesteld door Brittijn Import , de huidige importeur van de Saxonette zoals de spartamet tegenwoordig heet en zijn met hun toestemming hier gebruikt.

Waarschuwing vooraf:

Als U besluit om de motor te reviseren zijn er enkele speciale gereedschappen nodig.
Het gebruik van verkeerd gereedschap kan onherstelbare schade aan de motor opleveren.
Wij aanvaarden geen enkele claim voor schade ondervonden ten gevolge van de hier besproken handelingen en/of procedures.

Gebruikte merknamen zijn eigendom van de diverse eigenaren en hier alleen gebruikt ter verduidelijking of omdat het een door de fabrikant voorgeschreven artikel betreft.

Toegevoegd na 26 seconden:
succes!