Hoe kan je het beste plinten zonder plakrand bevestigen aan een muur?

Toegevoegd na 24 seconden:
Spijkers in de muur slaan is ook geen optie, het betreft namelijk een betonnen muur!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaatje boren, plug erin en vastschroeven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbelzijdig tape erop plakken? Of met kit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schroeven?
Plakken wil je sowieso niet aan beginnen, als je dan ooit nieuwe plintjes wil heb je een grote kans dat je heel je muur kapot trekt.

Het beste antwoord

Montagekit. Mocht je ze er ooit nog af willen halen, gebruik dan niet te veel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

schroeven.
plugje in de muur en een schroefje erin, kun je ze er ook makkelijk weer afhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze verkopen bij de bouwmarkt speciale sets om op de muur te monteren, ik ga er wel vanuit dat je een hoge plint hebt, dan kan je hem er zo opklikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zelf dubbelzijdig plakband erachter op plakken

of speciale stalen nagels, die kan je wel in beton slaan