Hoe kan je net zoals met word bestanden mogelijk is, twee excel betanden naast elkaar openen?

als je twee word bestanden naast elkaar opent kun je m.b.v de pijltjes het scherm kleiner maken. Maar excel opent standaard de schermen over elkaar, terwijl ik er twee naast elkaar wil hebben. Wie heeft een idee?

Toegevoegd na 10 minuten:
ik heb het over office 2010.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
6.6K

Het beste antwoord

Via: Beeld --> Vensters (Excel 2010).
In oudere versies ook via de optie Alle Vensters.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ga naar view en kies arrange all. Dan zet de software ze naast elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt Excel twee keer opstarten. Dus twee keer via Start-Programma's. Zo krijg je twee losse Excel-instanties die je los van elkaar kleiner kunt maken, naast elkaar zetten, etc.

Als je twee Excel-documenten opent, worden ze standaard in dezelfde instantie van Excel geopend. Maar als je het op de bovenstaande manier doet niet.
bamibal
12 jaar geleden
Je kun ook meerdere schermen naast elkaar aansluiten, dan kun je nog meer schermen tegelijk openen.
Je muis gaat automatisch naar scherm wat je aanwijst.