Hoeveel is 30 gram cornflakes?

Op het pakje van kellogs staat 30 gram cornflakes met 125 ml melk, ik heb geen keukenweegschaal dus vroeg ik me af wat 30 gram cornflakes ongeveer is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je doet toch gewoon zoveel melk erin als je lekker vindt... xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou denken ongeveer een handje. Check ff in de keuken of je iets van een maatbeker hebt, daar staan soms ook gewichten op.
Kimath
12 jaar geleden
Ik hou mij nooit aan die maten, gewoon gieten met die hap :p

Het beste antwoord

ongeveer 4 afgestreken eetlepels (heb even gewogen voor je)
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das nou lief :-) +

Andere antwoorden (1)

Kijk hoeveel er in het pak cornflakes zit en misschien kun je dan porties maken door het totale gewicht te delen door 30,zo weet je een beetje wat 30 gram is.