Hoe met je met de trein vanaf amsterdam cs naar walibi?

Ik weet dat je het kan opzoeken op ns.nl maar ik heb geen idee naar welke stad ik moet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Ik zou de trein naar Utrecht nemen. Daar overstappen op de stoptrein richting Zwolle: uitstappen halte Harderwijk. Vanaf Harderwijk rijdt er een bus naar Walibi.

Toegevoegd na 1 minuut:
De bus naar Walibi is nummer 247.

Toegevoegd na 9 minuten:
halte Harderwijk moet natuurlijk station Harderwijk zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op 9292ov.nl kun je station invoeren waar je van vertrekt, en als bestemming kun je kiezen voor Walibi onder "attractie. Hier kun je precies zien hoe lang je onderweg, waar je over moet stappen en welke trein/bus je moet nemen.

Je moet in ieder geval vanaf Zwolle naar station 't Harde. Vanaf hier rijden er speciale Walibi bussen, en anders kun je lijn 248 richting Biddinghuizen nemen bijvoorbeeld.

Mijn advies is dan ook om zelf even op 9292ov.nl te kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even op 9292ov gekeken voor je en je kunt met de intercity naar Amersfoort en vanaf daar de stoptrein naar Harderwijk. Op Harderwijk pak je de bus.

Zie de afbeelding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Walibi ligt in biddinghuizen (www.walibi.nl) Probeer de website's www.ns.nl of www.9292ov.nl. Je kan dan zelf allemaal berekeningen maken wat voor jou het makkelijkste is.

Veel plezier!