Navigatie op Samsung Galaxy S, hoe zit dat?

Standaard zit er een goede navigatie op mijn Galaxy S. Als ik het gebruik in het buitenland, moet je dan ook het internet aan hebben of is GPS alleen genoeg? Maw is het gebruik gratis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De navigatie van Google downloadt de gegevens tijdens het rijden. Voor navigatie op vakantie is dit dus niet geschikt.

In theorie zou je voor vertrek je route kunnen laten berekenen. Op dat moment wordt je route gedownload, en zou je tijdens je reis geen internet nodig hebben. Maar zodra je iets van de route afwijkt, heb je toch weer internet nodig om te herberekenen.

Je bent dus beter af met een navigatie-app die de kaarten lokaal opslaat. Bijvoorbeeld CoPilot, Navigon, Sygic, en later dit jaar TomTom.
bamibal