Wat heb ik nodig om op mijn Ipad een e book te kunnen downloaden en lezen en waar kan ik ze vinden?

E book Ipad

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Je hebt een ebook reader nodig. De standaard van Apple is Ibook. Andere Apps zijn van Kindle, Bol.Com, Bluefire reader. Als je de app store opent, dan zoek je op ebook.

Ibooks voldoet echter meestal goed en kan boeken lezen in het epub formaat of PDF. Als je een ebook of PDF hebt gedownload, dan sleep je die in de Itunes library en dan synchroniseer je je Ipad. Geef in de synchronisatie instellingen aan welk boek/welke boeken je wilt overzetten.

Op je Ipad start je dan IBooks en zie je een boekenkast. Klik je op de knop Boeken bovenin dan kan je een andere categorie kiezen, bijvoorbeeld PDF. Ook kan je via Ibooks naar de winkel om nieuwe boeken te kopen.

Als je boeken koopt bij Amazon of Bol.com in ebook formaat moet je hiervoor vaak een andere app downloaden omdat hun bestanden beveiligd zijn.

Op internet zijn er ook wel gratis ebooks te vinden en nog meer PDF's.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je eenmaal zo'n boek in je boekenkast hebt klik je erop en wordt het boek geopend. Je kunt de letters vergroten, zoeken of een bladwijzer toevoegen. In epub boeken kan je tekst selecteren en woorden opzoeken of aantekeningen maken. Deze functie zit niet in PDF. Om terug te keren naar de boekenkast klik je in het boek op "bibliotheek"(library in de afbeelding).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Helemaal duidelijk +

Andere antwoorden (2)

Je moet iBook in de app store downloaden en daar kan je verdere boeken downloaden

Succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon iBook downloaden de rest wijst vanzelf