Ik wil met mijn samsung galaxy s2 verbinding maken met de computer via "kies" maar dit lukt niet, weet iemand hoe dat wel lukt?

"kies" is er voor gemaakt om je fotos en filmpjes/muziek op je samsung galaxy s2 te zetten. ( zelfde als itunes) alleen kan mijn kies mijn telefoon niet verbinden met elkaar.. heel lastig, weet iemand hoe ik dit wel kan laten gebeuren?
dankjee!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ik heb dit probleem ook gehad.
Het wilde maar niet lukken. ik heb me de blubber gezocht.
Op inetrnet lee sik daar meer problemen over.

Toen ik een externe sd erbij zette vond hij in ene alles.

Kijk wel in je instellingen of je instellingen-draadloos netwerken--usb instellingen-Sasung kies hebt aan staan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja dat is nog altijd het makkelijkste met een usb-bluetooth dongle. Deze op usb-stick lijkende apparaatjes kosten pak-m-beet euro 5,00 .Als U uitlegt,wat de bedoeling is in een winkel,weet men precies,wat U wilt.
Vergeet de drivers d.m.v. software niet te installeren.,dan wist zich de rest vanzelf.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je het programma Samsung Kies of Kies Air. Want met laatstgenoemde kun je draadloos verbinding leggen met je PC, zonder daarvoor een kabel in te zetten. Via Kies Air kun je ook video's en muziek uploaden naar je telefoon en andersom.

Deze app is standaard te vinden op je Samsung Galaxy S2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat lukt precies niet?

Kan hij je Samsung Galaxy S2 niet vinden? Al een keer op je home button geduwd en dan pas de kabel erin gestoken?

Welke melding krijg je? "Geen toestemming ontvangen van de beheerder van GT-I9100. Het programma wordt gesloten." Zorg dan dat je KIES met admin rechten opstart (middels rechtermuis knop).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt met je S2 eenvoudig een draadloze verbinding opzetten met een computer. Zet een 'mobiel toegangspunt' aan!