kan ik een externe hardeschijf aansluiten op het nieuwe modem van ziggo

ik wil graag een externe hardeschijf in mijn netwerk hebben thuis, en heb pas van ziggo een nieuwe ubee wi-fi modem gekregen met een usb aansluiting. kan ik hierop een externe hardeschijf aansluiten??

Toegevoegd na 4 uur:
het type is trouwens ubeeevw320b

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
3.2K

Antwoorden (4)

Helaas kun je met de usb-aansluiting op deze modem niets doen!

Toegevoegd na 14 minuten:
Rechstreeks uit de bijbehorende handleiding:
bamibal
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Dat verandert niets aan het feit dat het een loze usb-aansluiting is.
Nee is niet mogelijk. Die moet je aansluiten op router.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik het goed heb begrepen ,zou er vrij snel een driver worden aangeboden op de website van de fabrikant. OP dit moment kunt U nog geen gebruik maken van deze optie. U zult dus nog heel even geduld moeten bewaren totdat op de volgende website de juiste driver als een zip bestand wort aangeboden. Dat U er dus helemaal niets mee kunt / aan heeft is dus beslist onjuist. Er zijn nu al veel te veel ontevreden klanten,dus dat hoeft niet lang meer te duren. Het antwoord is dus -want U vraagt niet of het nú meteen kan- ..JA !

http://www.ubeeinteractive.com/index.php/site/support

De bovenste is Uw modem router.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij lijkt dat de USB pport bedoeld is voor een Dongle, voor draadloos internet. Daar kun je dan geen HD op aansluiten. Een router is geen netwerkserver.

Mar hou me ten goede, er kan inmiddels best wel weer een nieuwe ontwikkeling zijn waar ik nog niet van op de hoogte ben.
rose
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Het is een modem en wifi-router in één, en heeft dus al draadloze mogelijkheden. Een dongel is over het algemeen bedoeld voor de pc of laptop.
Veel routers hebben een USB-aansluiting voor het aansluiten van een HD (dit wordt dan een soort NAS) of zelfs een printer (dit wordt dan een netwerkprinter).