Hoe krijg je meer abonnees op youtube??

Dit klinkt misschien als een rare vraag! Maar dat is het niet! Ik wil graag meer abbonees op youtube hebben(ik zal me kanaal niet linken, dan is het meer een advertentie vraag). ik doe aan gaming(Shooters en "minecraft) en neem dat op en doe er "commentaries" op!
Alvast bedankt(voor de tips!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Zet je kanaal op sociale netwerken om reclame te maken. Denk aan Facebook,Twitter, Hyves enz.

Ps wat is je kanaal? Ben wel benieuwd ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iemand moet ingelogd zijn en dan klikt ie bij jouw kanaal, abboneer!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is totaal niet wat hij vroeg... misschien eerst lezen en dan antwoorden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok
In je eigen video's shoutouts maken voor andere soortgelijke videokanalen. Vaak krijg je dan een shoutout terug met abonnees. Dus gewoon reclame maken voor elkaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
filmpjes uploaden die mensen willen zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is ook een beetje een vaag antwoord he.. Er is altijd een filmpje dat iemand wil zien!